reklama

Roald Dahl: Od A po Z - výber poviedok

Autor známych detských príbehov ako napríklad dobre známy Charlie a továreň na čokoládu. Pán Dahl sa narodil nórským rodičom, ale svoj život strávil vo Veľkej Británii. Jeho detstvo poznačila strata jeho najbližšich - malej sestry a otca. Ako zamestnanec spoločnosti Shell precestoval Afriku. Časť vojny strávil ako letec. Všetky tieto skúsenosti a životné zážitky určite poznačili jeho tvorbu. Ale...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja som siahla po jeho knihe poviedok. Kniha malého formátu, s výberom toho najlepšieho od Roalda Dahla. Nebola pochmúrna, nebola smutná, nebola ani dojemná. No, k slzám ma síce dohnala neraz, ale boli to slzy smiechu. Vážne som dostávala záchvaty a priznám sa, že som sa nedokázala ovládať ani v hromadnej doprave, kde som veľkú časť knihy prečítala.

Poviedky sa príjemne čítajú, človeka doslova pohltia, sú jemne pikantné, zábavné a nápadité. Pri každej z nich som na začiatku vôbec netušila, aký bude záver. Vždy bol pre mňa prekvapením. Ak som sa pri niektorých nevedela ubrániť smiechu, tak pri niektorých som sa musela červenať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi príjemné čitanie, rozhodne odporúčam pre dni plné stresu ako relax a odreagovanie sa. A sexuálny podtón niektorých poviedok možno aj príjemne zahreje v tomto sychravom počasí :-) No a tiež siahnúť po inom diele od tohto autora. Ja sa na to rozhodne chystám a teším.

Moje hodnotenie: 1

Mariana Macková

Mariana Macková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenka žijúca za hranicami, ktorej sa cnie za Slovenskom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu